11 juli

Jahapp, det här är min femte blogg tror jag (?) Aja, den här ska jag i alla fall behålla ett tag, tror jag.
Vad gör man en dag som denna? Det blåser och är mulet, det är mysigt, men gör att man bara sitter inne. Är tvungen att gå ut och springa med pappa. Är så jävla trött på mamma och pappa så det finns inte! Alla som får göra saker för sina föräldrar, älska dem. Jag får inte ta löshår, jag får inte ha lös ögonfransar och inte heller lösnaglar - jag blir så jävla sur på dem! Varför får jag inte göra någonting för?
De är så störande, jag hatar dem, jag hatar dem, jag hatar dem!
Förresten ska jag inte ha någon speciell design, jag skriver inte blogg för att man ska ha en fin design, jag skriver blogg för att skriva av mig, that´s it!

Kommentarer
Postat av: Kattis

JAg tänkte på det här med designen. Du har ju rätt, MEN...när jag går in på sidor så kommer jag ihåg dom mer om de har en annorlunda.

Så det räcker emed att jag ser sidan så vet jag vem det är och vad vi har praatt om. Jag kommer inte ihåg namnet, alltid.

Så tänker jag när det gäller bloggsidor. Nu när du tog upp ämnet. Svammel. ;D

Ha en skön kväll!

2008-07-11 @ 16:43:49
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Kattis

Nej, det förstår jag. Man blir bara frustrerad.

Min blogg blev kidnappad av dotterns kompis som hade tråkigt och så gjorde hon min design. Det tackar man för. För jag fattade ingenting....eller orkade inte.

Ha de gott!

2008-07-11 @ 16:49:25
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: tack :)

2008-07-11 @ 18:22:38
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0